Zoals reeds op de algemene vergadering vermeld kunnen jullie op 14 en 21 mei deelnemen aan ons tweede clubkampioenschap enkel.
Inschrijven kan via tornooi@amateursbadminton.be tot 12 mei 23:00.
- Er worden alleen enkels gespeeld en er wordt geen onderscheid gemaakt in klassement.
- Je kan inschrijven als “recreant” of als “gevorderde”
- Bij voldoende inschrijvingen spelen de dames apart
- Op 14 mei worden de “voorrondes” in poule gespeeld, de winnaar (bij genoeg inschrijvingen eventueel de eerste 2) van elke poule speelt op 21 mei verder in knockout.
- Maximum aantal inschrijvingen is 48
Momenteel al ingeschreven:
- Dames recreant
- Annick Hoofmans
- Hilde Huybrechts
- Margot Van Den Bosch
- Katarzyna Kalinowska
- Malgorzata Sadowska
- Lobke Vergauwen
- Rebecca Nuyts
- Sophie Nagels
- Eszter Toth
- Dames gevorderde
- Nele Van Mieghem
- Valerie De Bus
- Maria Geenen
- Nadine Scheers
- Heren recreant
- Gunther Wendrickx
- Paul Stordiau
- Luc Plancke
- Rien Weyns
- James Weedon
- Stijn Van den Bergh
- Joachim Bastanie
- Heren gevorderde
- Dave D’hondt
- Johnny Swolfs
- Dennis Klarenbeek
- Dirk Van Moorsel
- Erik Boeckx
- Frank Van Bouwel
- Stephan Driesmans
- Jan Van den Bossche
- Sascha Sahakian
- Jurgen Cauwenbergh
- Luc Luyckx
- Sham Mohd Noor
- Marten Zijlstra