Zoals reeds op de algemene vergadering vermeld kunnen jullie op 22 mei deelnemen aan ons eerste clubkampioenschap.
Inschrijven kan via tornooi@amateursbadminton.be tot 17 mei of in de zaal op 15 of 16 mei.
- Er worden alleen enkels gespeeld en er wordt geen onderscheid gemaakt in klassement.
- Bij voldoende inschrijvingen spelen de dames apart.
- Indien mogelijk wordt er in poule gespeeld.
- Afhankelijk van het aantal inschrijvingen zullen alle velden gebruikt worden voor dit kampioenschap.
De winnaar wordt beloond met een t-shirt.
We zitten ondertussen al aan 27 deelnemers.
Heren
Gyanendra Prajapati
Dave D’hondt
Johnny Swolfs
Erick Boeckx
Luc Luyckx
Dirk Van Moorsel
Sascha Sahakoglu
Frank Van Bouwel
Dieter Wellens
Mathias Coene
Stephan Driesmans
Bruno Van Herck
Jan Van den Bossche
Wouter Van de Koot
Marten Zijlstra
Dennis Klarenbeek
Herald Berghmans
Mohd Noor Sham
Dames
Maria Geenen
Leen Van Delm
Sophie Nagels
Carla Kestens
Valerie De Bus
Nele Van Mieghem
Hilde Huybrechts
Annick Hoofmans
Joke Donné
