Vanaf woensdag 18 Oktober bieden we een initiatie aan voor beginnende spelers, Dit is een training voor mensen die juist gestart zijn met badmintonnen. In 3 sessies van ongeveer een uur wordt de basis van het badmintonspel uitgelegd.
De initiatie is gratis voor leden en gaat door op woensdagen 18 en 25 oktober en 8 November telkens van 21:00 tot 22:00.